sweeney me

i fredags såg jag sweeney todd. blodig som attan och en sjungande johnny. helt i min smak, hih hoh hah. den var najs faktiskt. när det för en gångs skull var knäpptyst i biosalen (vilket det i princip aldrig var p.g.a. sjungande skådespelare, köttfärstillverkande av människokroppar eller bara allmänt skrikiga och jobbiga emo-kids) lyckades jag helt oförberett få till en extrem, snörvlig och allmänt äcklig och högljudd nysning som ekade i biosalen. nervöst försökte jag lätta upp stämningen med ett "ehehehe", det fungerade dock inte.

jag är fruktansvärt förkyld och har varit det i ett antal dagar nu. blääh. :( känner mig allmänt skabbig och frånstötande och idag var jag till råga på allt tvungen att gå upp jättetidigt (trots att det är söndag) eftersom jag skulle träffa en tjej från min skola så att vi skulle kunna jobba med en gruppuppgift. yay. or not. fick vi mycket gjort då? hmm, nja ytterst tveksamt.
nu skulle jag egentligen behöva skriva en religionsuppgift som ska vara klar till imorgon. åh, vad jag är sämst! jag har haft 100 år på mig att göra den! och jag har inte ens börjat. ja, sådan är jag!

Kommentarer
Postat av: Anonym

haha ååh typiskt dig och ba: "eheheh" eller "hihihi" som jag kan tänka mig :P så sööt!

2008-02-17 @ 21:32:55
URL: http://wannabepretto.blogg.se
Postat av: Anonym

ps. jag tycker du borde uppdatera oftare. jag vet att det är din blogg och du ska skriva när du har lust osv osv. men jag tycker de är lite trist när jag kollar in din blogg flera ggr om dagen och blir lika besviken varje gång!!!

2008-02-23 @ 14:39:48
URL: http://wannabepretto.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0