get a taste in my mouth as desperation takes hold

jag är inte desperat längre, snart ger jag upp! som det känns nu kommer jag aldrig få uppleva äkta kärlek, aldrig träffa en kille som känner något för mig. jag vill att det ska vara sådär perfekt; att allt bara klickar, att man bara vet efter en blick. jag har inte höga krav alls, jag är inte särskilt ytlig. jag vill bara att allt ska falla på plats. det kommer det antagligen aldrig göra. inte för mig. fuck!
det var väldigt mysigt att fika med j idag. det är så skönt att veta att det finns någon som känner likadant och att det är någon som är så bra. jag vet att det kommer ordna sig för dig min kära vän! att du kommer hitta någon heting. hämnden är ljuv. tihi. ;)
jag längtar till lovet. film & myspys eller london. underbart vilket som! det kommer bli perfekt. och veckan efter gäller det! dansa och parta järnet! woho. och ragga på  a l l a  manliga varelser. hah.



jag har klippt luggen nu. det känns extremt mycket bättre.

Kommentarer
Postat av: Anonym

hihi söt du är! :D
snart börjar dom klättra upp efter de finare äpplena (oss), när dom har tröttnat på dom där ruttna sakerna på marken du vet :P hehe!
vad händer efter sportlovet? och föresten vad jag känner igen din
rubrik, är inte de typ patti smith?

2008-02-10 @ 23:35:36
Postat av: Anonym

ps. jag överväger att göra min blogg oanonym och lite mer öppen för allmänheten ds.

2008-02-13 @ 14:27:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0