dröm tralala

det måste ha haft något med busstrejken att göra för jag drömde att jag åkte buss. såhär:
jag vaknar plötsligt till och upptäcker att jag är på någon halvsjaskig buss och har ingen aning om hur jag hamnade där. utgår ifrån att jag har druckit alldeles alldeles. kollar upp på skylten för att förvissa mig om att jag inte har missat min busstation. namnet på min stations står inte där istället står där något jättekonstig namn, jag får panik, det är fel buss och jag vet inte vart jag är. jag springer fram till busschaffören, för ingen annan sitter i bussen. dessvärre visar det sig att det gör inte busschaffören heller. haha.

Kommentarer
Postat av: w

vilken scary dröm

2008-07-05 @ 17:41:43
Postat av: back from the dead

yep och den var så verklig på något vis.

2008-07-06 @ 18:16:59
URL: http://backfromthedead.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0