on holiday. yes, yes, oh yay!

nu har jag varit dålig på att skriva igen. vilken chock att det skulle inträffa, hoho. jag kan ursäkta mig med att jag har haft apmycket att göra i skolan! sista skoldagen innan lovet (igår, fredag) skulle jag ha en gruppredovisning om den globala uppvärmingen innehållande samhällskunskap, religion, filosofi och givetvis skulle den vara på engelska. ah. kan inte bli bättre. plus att jag har scenskräck. vi blev dessutom filmade eftersom vår engelskalärare var sjuk, vilket fick det hela att kännas ännu mysigare. sen var vi bara två stycken när man egentligen skulle vara 4-5 pers. men det var kul! ehrm.

men nu bryr jag mig inte om något längre! för det är lov! åh så underbart och åh vad jag har längtat! :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0