oh it's such a perfect day

idag hade vi hälsodag på förmiddagen i skolan. givetvis hade jag inte anmält mig till någon aktivitet eftersom jag varit sjuk så när jag kom dit var det ingen där. jag gick upp kl. 6 imorse alltså. oh yes, perfekt. bara att snällt sätta sig på tåget hem igen.
kl. 14.40 började min svenska. jag visste att jag ev. skulle ha ett litet seminarium på en text (som jag kunde väl), det visade sig dock att jag under en timme och 20 min skulle diskutera ett helt häfte med texter (som jag hade förväntats läsa. det hade jag inte gjort -jag var sjuk). allt detta i en grupp bestående av enbart fyra personer vilket resulterade i  m y c k e t  prattid per person och mycket tystnad. min svenskalärare var uppenbarligen chockad över hur usel och loj jag hade blivit sedan det förra seminariet, att döma av hans ansiktsuttryck. inte så konstigt kanske med tanke på att jag inte hade läst 95% av texterna och fortfarande var i chock. yay! bravo till mig!

just a perfect day
problems all left alone
weekenders on our own
it's such fun



min dag blev lite mindre deprimerande i alla fall...
på fredag har ska jag gå på premiären av denna. har längtat i en evighet!


love you johnny! tihi. ;D

Kommentarer
Postat av: Anonym

åh perfect day! så bra. fyfan va lite avis jag blir :

2008-02-13 @ 22:42:20
URL: http://wannabpretto.blogg.se
Postat av: Anonym

brevid den videon man vill ha på youtube, finns det en lång text som man kan kopiera. texten finns i en grå ruta. iaf så kopierar man den. sen när man skriver inlägget trycker man på "ändra textredigerare" nere i högra hörnet och så klistrar man in den där! och då ba; da da shupp shupp jippie

2008-02-14 @ 13:51:12
URL: http://wannabepretto.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0