därför är jag förbaskat vuxen

  • jag har skaffat internetbank och e-sparkonto (som jag faktiskt sparar på)
  • igår behövde jag inte visa leg. när jag handlade cigaretter på pressbyrån
  • jag har ställt mig i bostadskön
  • en hel dag av mitt lov satt jag hemma och väntade på att någon skulle komma och läsa av elmätaren. eh.
  • plöstligt känner jag ett behov av att framtidsplanera och vara ekonomisk
  • jag känner mig gammal och oinspirerad snarare än ung och vild. jag är gammal, det är inte kul.

jag är löjligt barnslig (=inte moget.) crap! där föll det. hoho.


Kommentarer
Postat av: Anonym

shit ja du är stor nu! :) men har du börjat röka vava?

2008-04-09 @ 13:09:55
URL: http://wannabe
Postat av: back from the dead

ja riktigt gammal börjar jag bli, mitt intellekt och min mognad hinner inte med! :S no no. det var till en vän. jag feströker bara ibland, ytterst sällan. jag är en proper ung dam.

2008-04-11 @ 08:38:37
URL: http://backfromthedead.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0