dålig, dålig dag

var på studentskiva igår, gick och la mig 2-2.30, gick upp 6.30. hade svenska/filosofiseminarium men det värsta av allt: argumenterande tal på svenskan (nationella)!! :( hemskt! det mest fasansfulla jag vet, jag har alltid haft en extrem scenskräck. den enda föda jag hade hunnit fått i mig var baljvis med kaffe, jag kände för att kräkas av nervositet, vågade inte ha det förbaskade talet i början och sen blev det bara värre och värre, hade nästan sist. kunde inte ens skriva mitt namn på tavlan darrade så mycket, min hand darrade när jag höll i pappret, jag glömde bort allt jag skulle säga, sa "ehm öh" istället, pratade definitivt för kort stund! talet var tvunget att vara prick 5 min. vid minsta lilla tidsskillnad riskerar betyget att bli sänkt. GREAT!

imorgon är det matte c-prov...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0