hollywood nästa?

idag har jag traskat omkring på söder med en filmkamera som svans.
jag och h skulle kolla lite vintage när plötsligt en filmkamera följt av tre personer mosade sig in. efter ett tag upptäckte h att offret för deras intresse var en kompis. de filmade en dokumentär om unga tjejer och hon skulle vara med. hon frågade om vi ville kolla i affärer med henne samtidigt som de filmade. eek! till min fasa verkade h mer än entusiastisk till idén. själv var jag skabbig as usual. jag slapp i alla fall den dolda mikrofon-grejen! tack och lov! jag har hört min röst inspelade tidigare och tro mig alla gör nog bäst i att varken lyssna på den eller de ev. korkade saker jag kan tänkas säga! på tal om korkade (eller ja, snarare klantiga) saker, så råkade jag snubbla när jag skulle gå upp på trottoaren och självklart var de där och filmade. det skulle inte förvåna mig det minsta om de tar med just den biten enbart för underhållningsvärdets skull. det komiska är dock att den där klantigheten och förmågan att snubbla/ramla hela tiden inte skulle kunna skildra min personlighet bättre! det är verkligen jag i ett nötskal.
nu väntar jag bara på att filmanbuden ska trilla in. hmm, en huvudroll mot johnny depp vore inte helt fel!
risken finns dock att jag tvingas satsa på en clownaktig stumfilmskarriär à la mr. bean...



imorgon ska jag på party med army-/militärtema. jag älskar maskerader men jag har verkligen inget "militäriskt" att ha på mig. attans!
en kommunistisk militärhatt vore det ultimata, yes, yes, oh yay. risken för att hamna i slagsmål skulle nog dock öka drastiskt. höhö.

Kommentarer
Postat av: Anonym

hur, hur gjorde den coola linjen? :D

2008-02-01 @ 16:58:52
URL: http://wannabepretto.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0