i min framtid

jag tänker resa till alla intressanta städer i hela världen, uppleva spännande kulturer och intressanta människor. jag tänker bli väldigt framgångsrik inom kläddesign utan att förlora mystiken, kreativiteten eller den nyskapande originaliteten som blivit mitt signum. kvällarna spenderar jag på ett underjordiskt dunkelt kafé, rökandes på en cigarett med cigarettmunstycke, omgiven av intellektuella, kulturella och bohemiska människor. min lägenhet är en vindsvåning med en gigantisk takterass i centrala london (eller paris), där bor jag tillsammans med mina 10 katter, min stilige rockslyngel till pojkvän (som på kvällarna läser egenskriven poesi för mig) omgiven av miljarder vinylplattor och böcker. på fritiden tittar jag på gamla filmer och fotograferar allt som tilltalar mig. givetvis talar jag flytande franska, är naturligt vacker, sjunger och spelar gitarr som en gudinna och har en charmig liverpool- eller cockney accent när jag speakar english.

jupp, så får det bli.

image17

Kommentarer
Postat av: w

haha åh! älska att drömma, de där lät ju väldigt tilltalanda..

2008-05-20 @ 19:27:40
Postat av: back from the dead

yes it sure does. haha.

2008-05-20 @ 21:38:22
URL: http://backfromthedead.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0