I dream my days away

så här alltså: drömde att min kompis ville röka lite gräs men jag avböjde bestämt då vi var på väg till något viktigt ställe och jag ville absolut inte råka ut för något missöde. vi satte oss ner i soffan, satt där en stund. när vi reser oss upp för att gå upptäcker jag någonting som jag inte har tänkt på tidigare, jag grabbar tag i ett stolsben och utbrister "hjälp. jag känner det. jag kan smaka på färger, se ljud osv.  jag måste ha andats in röken. passiv rökning du vet".
hahaha. hitta sensmoralen! :P


Kommentarer
Postat av: w

hahah va rolig! :P

2008-05-25 @ 10:36:35
Postat av: back from the dead

haha, ja eller hur? :P

2008-05-26 @ 11:28:41
URL: http://backfromthedead.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0