do you know me? I don't think so!

i vissa samanhang börjar jag (helt motsägelsefullt) babbla på löjligt mycket i hyfsad snabb takt utan att det egentligen är någon som är intresserad bara för att jag blir nervös. det hände idag. vi hade seminarium i psykologi och; visst, vi uppmuntrades att dra parareller till verkliga händelser. jag önskar dock, såhär efterhand, att jag hellre hade hållit tyst. jag tog upp att jag spelade fotboll samtidigt som jag var indiepanda på högstadiet. fuck. jag vill inte att de ska tro att de vet vem jag, absolut inte utifrån det där. den som sa att man mår bättre av att vara öppen ljög!

fuckin' shit!


Kommentarer
Postat av: w

hehe åh så söt, så typsikt dig och börja nervöspladdra på nått sätt :D

2008-05-30 @ 14:48:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0