tragiskt

telefonsamtal med papi imorse:

- hej. jag tänkte att jag skulle höra med din mamma vad hon ska köpa i födelsedagspresent åt dig. jag tänkte åka till stockholm idag och handla.
- ja, du kan inte köpa några james dean-filmer i alla fall, för det fick jag av henne. du har inte sagt grattis till mig förresten.
- men du har ju inte fyllt år än.
- jag fyllde år i torsdags
  (tystnad)
- va? men fyller inte du år på söndag?
- hmm nej. jag fyller år den 6e.
- jo, men... jag var helt säker på att det är på söndag som du fyller år.

alltså shiiiiet. sånt här händer bara mobbade barn på film! :o

Kommentarer
Postat av: Anonym

haha nej :( va lite klantigt roligt, men ändå sorgligt!

2008-03-09 @ 11:04:05
URL: http://wannabepretto.blogg.se
Postat av: Anonym

jag lösen skyddade min blogg ett tag. vil inte att alla i min skola ska kunna gå in i den nämligen.. men bara ett tag :) användarnamn: wannabe lösen: pretto

2008-03-18 @ 17:54:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0