all the people are dancing and they're havin' such fun

idag har jag varit och shoppar med två kompisar, mysigt givetvis men jag har inte kunnat släppa tanken på att jag ska vara barnvakt ikväll. åh. det är två pojkar 6 & 9 år gamla och de är väl knappast några huliganer, dock kände jag mig oerhärt lättad när deras mamma ringde och sa att hon fixat så att någon annan skulle passa barnen i helgen, istället för mig och min syster som det var tänkt, eftersom hon inte hade fått tag på oss "åh synd". JIPPIE! tänkte jag. dock ringde hon 10 minuter senare och sa att hon skulle hämta hem dem från grannen, eller vilka de nu var hos, så att vi skulle kunna passa dem istället. det är totalt omöjligt att säga nej till den människan, hon utgår ifrån att man har tid när som helst och att målet med ens liv är att passa hennes barn. eller ja, om hon någonsin skulle kommit på tanken att man kanske har ett liv.
star wars/tecknat och popcorn med två småpojkar ikväll. yay!



5 dagar kvar. :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0