natti natti

har precis kommit hem från en krogrunda. har haft det väldigt trevligt faktiskt även om jag i början var väldigt party för att senare övergå i depp över min impopularitet bland killar. haha. ingen pinsam offentlig självömkan men; seriously det känns inte bra! alls! på senaste haket lyckades vi inte bli av med en rejält packad kille som ville prata oavbrutet trots hög musik och när vi skulle gå verkade fler killar i samma stil vilja snacka men vi drog, puh. när jag skulle hem från bussen hade jag min cykel och fan vad stört det kändes att cykla när man var lite dragen. jag trodde förövrigt att jag såg en fladdermus, eftersom den var större än en trollslända, sen kom jag på att det finns fåglar också. HAHA!
jag ska nog till emmaboda i sommar yes yes yeah oh yay! :D men nu måste jag sova va. senare idag(!) är det where the action is! carlos here I come!!

carlos -the hottie

Kommentarer
Postat av: w

åh va kul, vem ska du till emmaboda med nu då? :)

2008-06-23 @ 14:25:37
Postat av: back from the dead

jupps. men jag vet inte hur det blir med emmaboda, verkar lite osäkert tyvärr. :/ om jag åker gör jag det med hanna och en tjej som heter emma är det tänkt. hoppas hoppas hoppas!

2008-06-23 @ 17:01:48
URL: http://backfromthedead.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0