work

jag har alltid varit en sentimental tönt så självklart var det omöjligt för mig att slita mig ifrån de söta fritidsbarnen på fredagen. jag stannade cirkus två timmar extra och trots det kände jag mig som en hemsk HEMSK människa när jag gick. jag saknar dem redan!

här är några citat från världens gulligaste pojke:
(pratandes med ett annat barn)
- jag har planterat en benbit i en kruka och det växte ut ett ting (!) på den, en stor köttbit.
  i kina försöker de odla fram kött, så att det kan bli billigare.
- (med skeptisk röst) va? på riktigt?
- åh alltså nej, jag skojade ju bara.
- mm
- fast jag har en kruka som står i mitt rum, för man vet ju aldrig... i framtiden kanske...

vi står och kollar på änder vid vattnet och killarna "matar" dem med kottar:
"nästa gång ska jag ta med en brödbit och kasta åt en anka så att den kan fånga lyra med munnen, wupp wupp!"

sen sjöng han på en klatchig sång om sin portkod.

Kommentarer
Postat av: w

haha fyfan va söta, älska barn!

2008-07-05 @ 17:44:02
Postat av: back from the dead

sötaste barnen, buhu! :'(

2008-07-06 @ 18:16:34
URL: http://backfromthedead.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0