funderingar

jag såg lite lite på en film om en man som under många år använde sig av stanley kubricks identitet. dä tänkte jag att det egentligen är ganska konstigt att en sådan bagatell som att något använder fel namn kan ge decennier i fängelse. jag måste säga att det känns snäppet värre att mörda någon eller stjäla någons barn. fast då började jag tänka på vad som skulle hända om den lagen inte fanns. antagligen skulle hela jordens befolkning gå omkring och vara johnny depp. alla människor skulle bli mer jämställda men hur fasiken skulle man få kontakt med "rätt" version om man ville prata väsentligheter som kärleksgnabb(?)

en briljant uppfinning kom jag på också. jag tycker att det är konstig att bilar tillhörande filmbrottslingar har nummerskylten kvar, då kan man ju fånga dem hur lätt som helst. det måste i och för sig vara för att de annars skulle bli stoppade i samma stund som de satte första hjulet på motorvägen. varför då inte ha en digital nummerskylt som visar en helt blank skylt under obekväma tillfällen som vid ett bakrån men som med hjälp utav en enkel knapptryckning visar valfritt registreringsnummer? ey?

Kommentarer
Postat av: w

yo yo yo, jag har börjat blogga igen!!!!

2008-09-19 @ 23:30:46
Postat av: back from the dead

fett najs!! :D

2008-09-20 @ 21:10:01
URL: http://backfromthedead.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0